کاربران اندروید بیشتر از صاحبان دوایس های دیگر اپلیکیشن حذف می کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 66
نویسنده : علیرضا لموچی

مطابق یافته های این تحقیق، به طور متوسط 3 مورد از 10 اپلیکیشنی که روی گجت های هوشمند نصب می شوند در نهایت از آن پاک خواهند شد. این نتیجه به خودی خود موضوع بسیار جالبی است، اما محققان با تفکیک این نتایج بین دو پلتفرم به نتایج جالب تری هم رسیده اند.

در این تحقیق مشخص شده که به طور متوسط یک اپ اندرویدی، دو برابر بیشتر از یک اپ iOS احتمال پاک شدن توسط کاربر را دارد. پیش از آن که وارد جزئیات آماری شویم، باید بگوییم که دلیل این موضوع کاملا روشن است. طبق گفته AppsFlyer دلیل این اختلاف قابل توجه بیش از همه چیز به فضای حافظه بیشتر آیفون و آیپدها نسبت به گجت های اندرویدی بر می گردد.

در ادامه همین گزارش به بازی های موبایل نیز اشاراتی شده. آمار و ارقام نشان می دهند که حدود C از بازی های اندروید پس از نصب از روی این سیستم عامل پاک می شوند. این در حالیست که همین آمار برای پلتفرم رقیب تنها شامل از بازی ها می شود.

AppsFlyer همچنین دریافته که نرخ حذف اپلیکیشن ها در کشور آمریکا پایین تر از سایر نقاط دنیاست. اما بر عکس آمریکا، کشورهای در حال توسعه که موبایل های ارزان قیمت در آن ها طرفدار بیشتری دارند، بیشترین نرخ حذف اپلیکیشن ها را به خود اختصاص داده اند. لازم به گفتن نیست که اینجا هم دوباره دلیل تفاوت، گنجایش حافظه موبایل ها و تبلت ها است.

@lightmask
https://www.lightmask.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: خبر های جدید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: